HABER MERKEZİ EKİBİ CAHİL OKUR DAĞINIK ANNE KORE FENOMENİ gururla sunar... tık tık tık >>> Orijinal Boyut  <...

Blogluyoruz 7

/
56 Comments
 HABER MERKEZİ EKİBİ
KORE FENOMENİ

gururla sunar...


>>> Orijinal Boyut  <<<

blogluyoruz
blogluyoruz 7 geldi, hoş geldi :)

İyi, keyifli okumalar!




BENZER YAYINLAR

56 yorum:

  1. Heyecanla bekler oldum iyi mi yaaa :))) gundemi yakaliyorum resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sayı da cahil okur!un kalemi konuştu 1defnemasalı! haber kaynakları biz de, Cahil Okur saolsun, editör işi :))

      Sil
  2. Çok tatlısınız ya...Sağolun canlarım benim.Başarınızın önünde saygıyla eğilmemek mümkün değil.Hele o şu kurumu, bu kurumu :)) buluşlar mükemmel.Sayfalar artmalı bence .Ama söylemesi kolaydır tabii.Kolay gelsin çocuklar.Hepinize sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ece Abla! haftalık çıkıyor diye çok sıkmak istemiyoruz... Bir de dediğin gibi şu aralar yoğunluk hat safhada, bu sayı tamamen cahil okurun kalemi saolsun, haberleri topladık, o kaleme aldı ;) Ben de şu an okuyabildim... Ama beğendiğinizi gördükçe çok seviniyoruz ki!!! ;)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. teşekkürler hayat kaybetmeye değer! çok mutlu olduk ki!!!! :)))

      Sil
  4. Hahhhahhahhhahhaaa ne keyifli insanlarsınız sizzz.😉❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfimiz daim olsun :))) Tigris!cim sağol ;)

      Sil
  5. Hakkımda spekülasyon!! Yalan haber, Cahil mi yaptı o haberi :)) Mahkemeye vericiiim, sürüm sürüm süründiriciiiim :p Gayet sağlıklı ve ayaktayım, arkadaşlarımın bir çekincesi olmasın :D

    Ehehehehe ya ellerinize sağlık, yine güldürdünüz beni. :-) Pazartesi sendromuna son... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaa tabi blana! hep cahil işi :))) Editör işte laf da edemiyoruz ki :)))

      Sendrom mu, o nedir? yenilir mi? içilir mi? :)))

      Sil
  6. Yine yine mükemmel olmuş. Cokkk tatlısınız ki yaaaa...demirkadin blog tv yi kurdu valla;)))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş yaaa :)) hele Blana ile ilgili haber müthiş olmuş :)) emeği geçenlerin emeklerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha blana çok magazinsel bir blog, neredeyse her hafta olaylar olaylar 😂😂😂😂 teşekkürler Açelya! 😉

      Sil
  8. Ne enerjiksiniz siz yahu. .Bir olay çıkartayım gazetede çıkmak için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy sevdican! Yakalayamadıkendi seni, gece alemleri sana göre değil ki 😂😂😂

      Sil
  9. Kahkaha attım!!! :D :D :D Ne şekersiniz. Çok teşekkür ederim. Evet tüm tecrübelerimi cins-i latifin ilişki sorunlarını çözmeye atfediyorum. Sorunsuz ilişkilere! :)))) Öperim seni Korecanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, oh çok sevindik beğenmene dilek! 😂😂😂 ben de öpüyorum 😉

      Sil
  10. Aaa, benim bir şeyden haberim yok! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen cahil okura! Editöre havale ediyorum kafa dergi! 😂

      Sil
  11. heyoooooo ahahaha:) pis rakipleeer^-^ vuhuuuu bakin heleee sunlara siiiz :D ne o tutustu mu etekleriniiz hiii:)? gorün komsular gorün ayy tekel olmus bunlar yetisiiin :) koltuk sallaniyooor mu kikiki:) siz cook yaşayin siz e mi. amanin size rakip olup dertsiz başıma dert mi alam ben :D
    cook tatlisiniz cook guldum ben yaaa yinee :) bu ne yetenek kardesleer . ucunuzu de cook seviyoruuuz. ♥♥♥♥♥
    ellerinize saglik. size bi fan sayfası mi acsak napsak .ayy fenomcuum yaa bayildiiim ben. optum ^.^ ah siz bi de blog tv isini de dusunun :) cok tatlisiniz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa aşk olsun, oysa blana var ki nasıl pis olalım, çok hijyenigiz 😂😂😂
      Rekabet iyidir, iyidir kalite artar... severiz bi kerem 😉
      Ahahaaa biz destek oluruz, çok alçak gönüllüyuzdurrrrr 😂😂😂😂
      Teşekkürler Felady! Senin takdirin bizi baya bi götürur motivasyon olduk, bekle bizi 😂😂😂

      Sil
  12. Neler olmuş neler, siz de olmasanız haberimiz olmayacak. :D Çok keyifliydi eline sağlık emeği geçen herkesin. :)
    Haber başlıkları ve kurum isimleri çok iyi özellikle. :D Başarılarınızın devamını dilerim, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Serhat! Böyle güzel sözleresimler, olgunlukla karşılaşınca çok mutlu oluyoruz ki 😉

      Sil
  13. Ben bunu önceden nasıl görmedim :O Hatta 7.sayı bile olmuş :O Neyse fazla geç kalmış değilim, ilk 6 sayıya da bi bakayım ;) Vee harika olmuş, bayıldım^^ O haberler ne öyle, gerçekten çok güzel ;) Hepinizin ellerinize sağlık ;) Takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esra Ercan! Yakalayacagiz haberin olmayacak heee 😂😂😂😂

      Sil
  14. heyoooooo ahahaha:) pis rakipleeer^-^ vuhuuuu bakin heleee sunlara siiiz :D ne o tutustu mu etekleriniiz hiii:)? gorün komsular gorün ayy tekel olmus bunlar yetisiiin :) koltuk sallaniyooor mu kikiki:) siz cook yaşayin siz e mi. amanin size rakip olup dertsiz başıma dert mi alam ben :D
    cook tatlisiniz cook guldum ben yaaa yinee :) bu ne yetenek kardesleer . ucunuzu de cook seviyoruuuz. ♥♥♥♥♥
    ellerinize saglik. size bi fan sayfası mi acsak napsak .ayy fenomcuum yaa bayildiiim ben. optum ^.^ ah siz bi de blog tv isini de dusunun :) cok tatlisiniz ^^

    YanıtlaSil
  15. Ay nasıl harika insanlarsınız:))) Bayıldım yahuu her kelimesimi harika olur çok eğlendim akşam akşam yüzümdeki gülümseme gitmiyorrr :):))))) emeği olan herkese çok teşekkür ederim:)))

    en güzel bohça benİm bohçam renkten kazandı bikere pembik pembik Damat bohçasını ben süslesemde hiç bana hitap etmiyor:D :D

    kocaman öpüyorum :* :))))


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yaaa süslü püslü heyecanın daim olsun, mühim olan o 😉
      Renkler yeter, zaten sen =pembe gözümüz de 😉

      Çok teşekkürler... bu yorum da bizi gülümsetti 😉

      Sil
  16. Merakla beklediğim 7. sayıda gelmiş. Tekrar tekrar okudum. çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. Demirkadın Demir Ters Düz yazısıyla manşet olmuş! Yazıyı da öyle merak ediyorum ki...
    Blogluyoruz'u keyifle okudum yine. Gündemden çokta uzak kalmadığımı fark ettim. Dağınık'ın anneler günü mesajı anlamlı ve çok güzel olmuş. Diğer haberlerde öyle. Tebrik ediyorum üçünüzü :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler zülal! Dağınık yaa duygusal insan 😉
      Gündem kaçar mı senden, kaçmaz 😂

      Sil
  18. Ayy anam yine ne güzel bir yayın böyle bir çırpıda okudum zekanıza hayranım çıkmayacak diye düşündüğüm bişeyden bile bişey çıkartırsınız siz :))
    Emeğinize sağlık Ausem geç görecek galiba bu yazıyı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hayattankarelerimiz! 😂😂😂
      Olabilir 😉

      Sil
  19. Ben bu işi tuttum. Gazete çok hoşuma gitti. Devam etmenizi heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sozlukman! 😉 çok mutlu oluyoruz, begenildikce 😉

      Sil
  20. Fenocuğum yine harika bir sayı olmuş. Demir Hanımcığıma laf yok. Eline enginarı aldığı gibi arkamızdan koşturur bizi vallahi :)
    Ufak bir tavsiyem,Benim çok sevdiğim Miras-Erist in bloğunu da arada bir gezmenizi tavsiye ederim canım. Gazeteye inanılmaz haber çıkar ondan. Yakında Afrika'ya yerleşecek de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hanımım! Tekliflere açığız, hemen link ver, aklına gelen orijinal fikirleri, haber olabilecekleri bana mail at yeter, ele alırız, bazen yetişemiyoruz, seviniriz ki 😉

      Sil
  21. Çekilişe kayyum atanmış da benim haberim yokmuş, hediyeleri niye hala kargoya veremediğimin sebebi belli oldu :) Her sayıda olduğu gibi bu sayıyı da okurken eğlendim, ellerinize sağlık :) Buradan çekiliş piyasası denetleme kurumuna selamlarımızı iletiyoruz, bizim işi bir halletsinler :)

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler Oktay! Bekliyoruz heyecanla... Ne zaman gelir :)) kuruma kaldıysak oh oooo ya nasip :)))

    YanıtlaSil
  23. gazetede benim haberimin olmayışı tirajı nasılda etkilemiş ya. yorum sayısına baksana 42, peh!!! kurall=tiraj. battınız battınız gazeteyi asıl sahiplerine verin! bu öyle gitmezzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha demek nedeni buymuş :))) Yaa Cahil Okur!a takılayım dedim hemen tripler tripler :)))
      Asıl sahibi kim ki?
      Kurall!!!! sen neden kapattın gitti, tiraj yetmedi galiba?

      Sil
    2. Tabi halk.
      benim tiraj sıkıntım olmadı dostum. Daha öncede dediğim gibi sıkıldım. Ayrica kapatmadım ki. Yer altına çekildim ;)

      Sil
    3. :))) Yaklaşımlar çok politik, kural işi :)))
      Kaldırıldı diyor yaa ondan yer altı mı oluyor :)))

      Sil
    4. -tabi politik olcak :D
      -adresi değiştirdim. benimle birlikte 3 kişi biliyor. gizli bir blog örgütlenmesine gidiyoruz :) şöle söyleyim blogluyoruzu siz yayınlayacaksınız ama bizim istediğimiz haberler olacak. nasıl olacak diye sorma. sadece şunu söyleyim haber merkezinize sızdık. siz öle gevrek gevrek gülün gazete yapıyoruz, yayınlıyoruz diye. ha ha ha hatta :DDDDDDD

      Sil
    5. Hadi bakalım kolay gelsin 😂😂😂

      Sil
  24. Gündemi buradan takip ediyoruz artık..:)
    Ellerinize sağlık.. Çok güzel bir yayın olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama??? geri kalmıyoruz bak :)))
      Teşekkürler Renkli Pasta Sepeti! ;)

      Sil
  25. Ha ha çok komikti. Her hafta daha iyiye gidiyor tebrikler arkadaslar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ole takdir aldık hem de DERYA! Dan yuppi 😂

      Sil
  26. Fenoo :)))) süslünün yazısına adeta koptum 😂😂😂 'Hoşlanan erkek ne yapar?' fotoğraf diyorum yazamayacağım gözümden yaş geliyor bugün beni bitirdin sen 😂

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım! Eksik etmeyiniz...
Kitap yorumlarım ve fotograflarım için instagram adresim @bookandcoffe__ beklerim!

Teşekkürler, sevgiler...